niedziela, 22 października 2017

Lagoona Blue... :)

Wiatajcie,
15.10 byl dzien Monsterek w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu. Ja niestety nie wyrobilam sie w tym dniu z przygotowaniem posta bo mialam w domu i ciagle jeszcze mam szpital domowy.

Opublikowalam w miedzyczasie kilka postow ale byly one przygotowane wczesniej i tylko udostepnione zeby blog nie byl calkiem zaniedbany i opuszczony.

Nie wiedzialam jakie Monsterki przygotowac bo wszystkie kocham i mam ich tak duzo ze wszystkie by nie mogly zaistniec na jednym zdjeciu. Zaczelam wiec przegladac i przekladac z mysla ze pokaze kilka ulubionych basic.

No i natknelam sie na Lagoone :) Wiem ze to jedna z moich naj... najulubienszych charakterow MH i wiem ze mam ja w kilku egzemplarzach ale w sumie nie bylam swiadoma ze az w tylu.... :)

Dlatego dzis tylko Lagoona Basic... :)

Jednej zgubilam gdzies torebke w kszatlcje aquarium z pirania no i brakuje jej kwiatka ,ktory mozliwe ze tez gdzies jest w moich zasobach ;)

Przesylam moc pozdrowien :)