..

..

Goscie

poniedziałek, 28 września 2015

Ksiezniczki ... :)

No tak ...miala byc tylko jedna Zapf  ksiezniczka na probe.... Jednak tak mi sie spodobala ze postanowilam dokupic jeszcze jedna...  tylko ze nie moglam sie zdecydowac wiec od razu kilka ksiezniczek  zawitalo w moim lalkowym krolestwie :) Beda zrepaintowane choc nie wiem kiedy bo znow u mnie kiepsko z wolnym czasem... :(

Ksiezniczki z Zapf sa naprawde slodkie! Bardzo podoba mi sie w nich to ze sa bardzo sprawne ruchowo i stosunkowo nieduze ze swoimi 35 cm.... porownujac np do malych ksiezniczek Disney'a czy MGA-BFC ink friends. Wszystkie stawy maja ruchome-maja budowe jak Jolina choc wydaja sie przy Jolinie ciut wieksze .

Dzis wszystkie moje 3 ksiezniczki ...Sa z odzysku wiec ciut wybawione i nieco bez fasonu.... ale mam nadzieje ze Wam sie  spodobaja tak jak mnie :)

Pozdrawiam serdecznie :)


wtorek, 22 września 2015

My Scene Kenzie... :)

Juz dawno nie pokazywalam zadnej nowej My Scene... a mam ich jeszcze kilka :)  Dzis Kenzie .Nie wiem z jakiej jest serii i roku.Mozliwe ze "Getting Ready in my tub" ale nie jestem na 100 % pewna.

Kupilam ja dosc dawno temu bez ubrania wiec dostala pasujace do niej ubranko barbie Summer :) Summer tak czy siak zamierzam sprzedac wiec ubranko pozwolilam sobie podarowac innej lalce ;)



niedziela, 20 września 2015

Skipper ... :)

Moja Skipper z lat 80 albo pozniejsza na moldzie z 1987. Nie wiem z jakiej moze byc serii choc mozliwe ze to  "Teen fun Skipper" w zastepczym ubranku.... Nigdzie tak ubranej nie znalazlam. Podejrzewam ze to ubranie oryginalne Mattela dla Skipper z jakiegos zestawu odziezowego....

Mnie bardzo sie podoba wlasnie w tym stroju i jest jedna z moich ulubionych lal :)

Pozdrowienia :)



środa, 9 września 2015

Niespodziewana wizyta Elfow... ;)

Zawsze uwazalam ze nie mam szescia w zadnych losowaniach wiec z zasady nie biore nawet udzialu w takich wydarzeniach ...
Tymczasem szczescie samo znalazlo droge do mnie i za sprawa Marty , ktora modeluje figurki z zimnej porcelany oraz sculpey living doll. zapukalo do moich drzwi :)

Marta obdarowala metoda losowania jedna osobe ,ktora obserwuje jej blog takim oto cudnym wiankiem. Mnie sie ogromnie podoba i juz sobie lezy w zasiegu wzroku i cieszy moje oczy :)

Baardzo bardzo dziekuje :*


Cudne muchomorki...



Po wiecej zdjec zapraszam na blog Marty o tutaj ;)

środa, 2 września 2015

Bratz Sasha Xpress It 2002... :)

To jedna z moich ulubionych Bratz : Sasha Xpress It z 2002 roku. Nie wiem dlaczego kiedys nie lubilam tych lalek ...no moze nie "nielubilam " ale nie zwracalam na nie kompletnie uwagi.
One sa wrecz stworzone do repaintowania :)

Sasha jednak jak narazie podoba mi sie w oryginalnym looku :) Mam tez kilka innych ,ktore zostana tak jak je MGA stworzyla ;)

Podoba mi sie w niej wszystko poczawszy od makijazu po wlosy,ubranie i na butach konczac :) ma dodatkowo jeszcze ubranie na zmiane ze spodniczka w roli glownej!!! Tez swietne !!!

Wybaczcie ze nie odwiedzam Waszych blogow z wieksza czestotliwoscia ale jestem zapracowana w moim robotkowie ;) Do tego siadl moj ukochany komputer i jestem na pozyczonym...

Przesylam serdecznosci :*