..

..

Goscie

piątek, 30 października 2015

Camay Doll... :)

Sliczna lala ,ktora przygarnelam okazala sie klonikiem Tammy lub Sindy z lat 70. Ja moja kupilam umorusana jak nieboskie stworzenie ale po wypucowaniu okazalo sie ze calkiem mila buzia spoglada na mnie spod brazowej grzywki :) Te czerwone usteczka sprawily ze od razu siegnelam po konkretna sukienke,ktora juz od dawna lezala i czekala na swoje 5 min... :) Mysle ze bardzo jej pasuje :)
Buzie ma bardzo podobna do Sindy i bardzo sie ciesze ze dolaczyla do mojej kolekci :)

W miedzyczasie przygarnelam jeszcze jedna Camay ale najpierw musze ja doprowadzic do porzadku :) Wtedy pokaze je w duecie ... Roznia sie troche. Ciut inny kolor wlosow i make up i ubranie :)

Serdecznosci :*




środa, 28 października 2015

Todd Dream Wedding 1993... :)

Dzis pokaze Wam mojego Todda jedynego jakiego mam w swojej kolekcji przynajmniej na dzien dzisiejszy ;) Jesli trafie kiedys na Todda Tutti to napewno przygarne ale jak narazie ten mi w zupelnosci wystarczy :). Moj dlugo byl bez obuwia a te ,ktore dostal niedawno ledwo wepchnelam na jego stopy... No ale lepiej takie niz zadne  :)  Brakuje mu bialej marynarki .Pochodzi z  zestawu " Dream Wedding" z 1993 roku .

Pozdrawiam Was serdecznie :)





poniedziałek, 26 października 2015

Sindy- Popstar Imani z Hasbro... :)

Skoro jestem juz przy Sindy i Hasbro to pokaze jeszcze jedna jej odslone....

Myslalam caly czas ze mam jedna a wczoraj po opublikowaniu posta uswiadomilam sobie ze przeciez jeszcze jedna u mnie stoi tylko ciemnoskora.

Lalka jest sygnowana Olmec Toys 1992. Jest to laleczka AA z Hasbro z serii : Popstar Imani z lat 90.

Lala w oryginale byla bardzo kolorowa, naprawde piekna. Ja wygrzebalam moja ze stosu lal na targowisku ubrana tylko i wylacznie w oryginalna bluze i jakies kolorowe spodnie. Szkoda ze nie miala reszty ubrania i dodatkow bo okazuje sie ze lalka wcale taka tania nie jest. Na plecach lalka miala uchwyt dzieki ,ktoremu mogla wykonywac wygibasy na scenie... Moja ma uchwyty odlamane...ale pod ubraniem tego nie widac .

Widze ja w pieknej mocno fioletowej sukni z dlugimi zlotymi kolczykami i zlotymi dodatkami. Jak tylko cos znajde lub uszyje to wam ja znow zaprezentuje :)

Na ostatnim zdjeciu ...zapozyczonym z Internetu Sindy w oryginale.

Pozdrowienia :)



Tu oryginalna bluza Sindy



Oryginalne zdjecie sindy z internetu


niedziela, 25 października 2015

Sindy z Hasbro... :)

Mam jedna Sindy z hasbro i nie mam bladego pojecia z jakiej jest serii ale to mi nie przeszkadza bo i tak widzialam ja w konkretnie tej sukience. Sama lala ma bardzo delikatna urode i ta bladorozowa kreacja wybitnie dobrze na niej lezy :) Na nogi pasowaly jedynie buty od Skipper...jak to dobrze ze mialam jedne ,ktore idealnie sie nadawaly .Mam nadzieje ze  moja Sindy przypadnie Wam do gustu :)

Pozdrowienia :)



sobota, 24 października 2015

Moje Sindy Pedigree ... :)

Napatrzylam sie na te lalki na blogu Dolina Sindy i tez zapragnelam miec choc jedna na wlasnosc :) Jakims cudem Sindy uslyszaly ze sie za nimi rozgladam i juz 6 dziewczyn plus jeden slodki klonik trafily pod moj dach :) Tzn cztery panny sa  jeszcze w drodze ale jak tylko zawitaja i sie rozgoszcza to nie omieszkam sie nimi pochwalic :) Moje nie sa tak piekne jak jej , moze nie wszystkie maja oryginalne stroje i tu i uwdzie zdarzyc sie moze przebarwienie zwiazane z wiekiem i przechowywaniem lalki ale i tak je kocham.

Ta w czerwonej sukience ma plamy niebieskawe na buzi i nawet benzacne nie pomaga (moze za krotko trzymalam)

Mam nadzieje ze i Wam sie spodobaja :) Pozdrowienia :)

Moje Sindy z lat 70 tych:

Akurat te dwie sa w oryginalnych strojach :


Ballerina Pedigree




oraz Gold Sindy von Schuco




piątek, 23 października 2015

I jeszcze troche Coraliny... :)

Dzis udalo mi sie obfocic druga moja Coraline ;niestety juz ostatnia jaka mam . Mam nadzieje ze kiedys wpadna w moje rece pozostale dwie laleczki.

Coralina z firmy Neca .

Sle pozdrowienia :)





I jeszcze kilka filmikow z coraliny...Behind the scenes of Coraline







Hula Hair Barbie AA... :)

Jedna z moich ulubionych Barbie...choc w sumie wszystkie mam ulubione :P i ciagle jakies "ulubione " dochodza ;)
Hula hair Barbie AA z 1997 roku. Mojej brakuje spodniczki ala Hawaii ale jakos sie bez niej obywa no i moze butow ale do konca nie jestem pewna czy panna miala obowie ;) Jak ktos wie to prosze o info :)

Bardzo Wszystkim dziekuje za odwiedziny i komentarze :* :*  Milego dnia :)



czwartek, 22 października 2015

Steffi i Sandy dolls... :)

W sumie nie lubuje sie jakos szczegolnie w lalkach simby ale mam i ja kilka u siebie :) Wczesniej nalezaly do mojej szwagierki (dostala je jak byla dzieckiem) i potem podarowala mojej coreczce. Teraz trafily do mnie i choc mocno wybawione sa dalej ozdoba mojego lalkowego swiata :)

Mam kilka lalek od Simby ale to w wiekszosci Evi ,malutkie siostry Steffi.

Te ,ktore Wam pokaze pochodza z lat 80 lub 90 tych. Maja oryginalne ubrania i buty ; jedynie ta pierwsza Steffi ma wymienione cialo. W dodatku potrzebuje konkretnego SPA bo wlosy sa masakryczne ale jak narazie nie mam na nic czasu wiec i lalki czekaja na lepszy moment ;)

Druga w zoltej sukience to Sandy (Lunarh Witherfield Karma bardzo dziekuje za identyfikacje :)  )
Dowiedzialam sie rowniez ze ta sandy pochodzi z serii Disco Sandy ( Sinestro bardzo dziekuje za podpowiedz :) )

Pozdrawiam Was serdecznie :*




Powyzej  Steffi z lat 80 tych , ponizej jak sie dowiedziala w komentarzu to Disco Sandy z lat 90 tych



niedziela, 18 października 2015

Bratz World Collector's Edition Tokyo Japan May Lin ... :)

Jest to lala z mojej wishlist :) W sumie nie mam jakichs wielkich lalkowych zyczen ale tej szukalam juz dosc dlugi czas. Nie chcialam nowej bo akurat lalki z tej serii sa dosc drogie ale tez nie za bardzo uzywanej zeby stroj nie byl zniszczony lub niekompletny... W koncu udalo mi sie trafic na taka ,ktora spelniala moje wymogi.... Z drugiej reki ale witrynowa w dodatku oryginalne opakowanie inklusive :) Dlatego nie zastanawialam sie zbyt dlugo tylko kupilam i juz :)

May Lin dotarla juz do mnie i jest naprawde przesliczna!!! W swoim japonskim stroju wyglada jak piekny orientalny kwiat... kwiat wisni :)

Lubie na nia patrzec bo w te szare dni jest kolorowym akcentem , ktory poprawia moje samopoczucie :)

Mam nadzieje ze rowniez Wam sie spodoba :) Pozdrowienia :)









sobota, 17 października 2015

Annabell Tween z Zapf Creation... :)

Witajcie :) Komputer zreanimowalam na tyle ze jakos chodzi choc juz rozgladamy sie po sklepach za nowym sprzetem. Niestety bez naprawy sie nie obejdzie ale najpewniej oddam go w rece znajomej osoby w Polsce :)

Dzis na moim blogu znow laleczki Zapf :) Lubie niektore ich lalki i nawet ich wielkosc mnie nie przeraza :) 
W sumie to juz troche tego Zapfa sie u mnie nagromadzilo... 
Mini Hexe Lilli ,3 mini chou chou Birdie , 3 ksiezniczki ,ktore byly niedaweno prezentowane na blogu , Jolina balerina i dwie Blizniaczki Annabell Tween ,ktore dzis Wam pokaze :)

Annabell Tween "wyrosly" z baby Annabell .Nie sa moze jakos szczegolnie wyjatkowe jesli chodzi o ich ruchowosc... sztywne jak kijek od miotly ale maja slodka ujmujaca urode :) Przedstawiaja nastolatki i maja sliczne ubranka i akcesoria.Ich wielkosc ok 42 cm wielkosci .

Sa produkowane obecnie wiec nie jest to jakas lalka z historia ;)

Moje maja na sobie oryginalne ubrania.(oprocz czapeczki... jest uszyta przeze mnie) Sa z drugiej reki wiec zadnych akcesorii juz nie maja ale sie tym zbytnio nie przejelam bo w koncu jak bym bardzo chciala to sobie moge jakies dorobic.
Zreszta zastanawiam sie nad ich repaintem w jakiejsc przyszlosci o ile rozwiaze problem oczu...(Moze ktos moze mi doradzic jak je oslonic przed utrwalaczem w sprayu?? Bylabym wdzieczna za kazda rade :)  ) 

Miala byc jedna ale jak sie oprzec tym oczom ,ktore prosza ..kup!!!

Serdecznosci :)





poniedziałek, 12 października 2015

Coraline by NECA Toys... :)

Uwielbiam film "Coralina i tajemnicze drzwi ".Moglabym go ogladac bez konca :) Wogole lubie filmy LAIKA jak Paranorman czy Pudlaki... Lalki wykonywane do tych produkcji sa niesamowite!!! Czesto karykaturalne po prostu wyjatkowe :)

Watpie zeby bylo mnie stac na kazda jedna laleczke wiec podejrzewam ze stoworze swoje wersje tych postaci ,ktore mnie inspiruja :)

Dzis zmagajac sie w dalszym ciagu z moim sprzetem komputerowym prezentuje wam moja Coraline firmy NECA Toys 10"

Coralina
ma ok 18 cm wielkosci i jest ubrana w zotly plaszczyk przeciwdeszczowy i rownie zolte ,mocno zablocone kalosze :) Jest jedna z czterech wersji tej laleczki,ktora wyszla w zestawie...w pizamie ,sweterku w gwiazdki , i bluzeczce w paski no i w wyzej wymienionym plaszczyku :)


Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie :)



Tutaj zwiastun filmu "Coralina i tajemnicze drzwi" ...


Tak zaczyna sie  film... :)


niedziela, 11 października 2015

Kaitlin MGA bfc ink doll... :)

Udalo mi sie jakims cudem wyekzekfowac od komputera troche posluszenstwa....nie jestem jakas bardzo zaznajomiona w tej dziedzinie wiec naprawa czy formatowanie to dla mnei ogromne wyzwanie. W dodatku na niewiele to pomoglo bo dalej jestem mozna rzec bez stalego i kompetentnego dostepu... :(  Wychodzi na to ze to jakas konkretna usterka i bez profesionalnej naprawy sie nie obejdzie... :/

Dlatego tez nie dziwcie sie mojej nieobecnosci...do odwolania :*

Dzis na poprawe nastroju jedna z moich wiekszych lal. Mam ja juz kilka lat ale jakos nigdy nie mialam ochoty zrobic jej zdjec. Byl moment ze bardzo ja chcialam ...kupilam... i odstawilam w kat.

Kaitlin bo tak ma na imie ta zielonooka slicznotka  jest lalka stosunkowo duza bo ma ponad 40 cm wielkosci. Z serii  MGA bfc ink Friends.

Moja ma oryginalne ubranko jedynie buty musialam zrobic bo nie lubie lalek bez obuwia ;) W sumie najpierw chcialam bardzo czarnoskora ale z braku laku... a teraz nawet sie ciesze bo fajniutka z niej blondaska :)

Pozdrawiam Was serdecznie :* Mam nadzieje ze do szybkiego :*