..

..

Goscie

poniedziałek, 25 stycznia 2016

1975 Standard Barbie (Europa)... :)

Lalki lubia przebywac stadnie ...tego uczy sie bardzo szybko kazdy kto kupujac jedna lalke nagle spostrzega ze jest w jego posiadaniu nagle cala ich gromadka :)

Tak tez bylo ze mna...w ogole nie zwracalam jakiejs szczegolnej uwagi na Barbie az dowiedzialam sie przed 10 laty ze urodze coreczke :) Jeszcze jej na swiecie nie bylo jak juz nabylam 3 pierwsze przedstawicielki firmy Mattel :)

Do dzis pamietam z jakim namaszczeniem nioslam te kartoniki do kasy ;) Mam te lalki do dzis szkoda tylko ze pozwolilam mojej wtedy malolacie rozpakowac je bo pogubila akcesoria i polamala kolczyki.

Mam do nich ogromny sentyment i kiedys je tutaj pokaze :) Nie bede pisala szczegolow bo dzis post o innych lalkach ,ktore wlasnie lubia przebywac w stadzie...jedynie nadmienie ze to Summer , Lea i Christie :)

***
Dzis laleczka o ,ktorej swego czasu marzylam az w koncu zrzadzeniem losu ja wymarzylam... zeby bylo ciekawiej to od chwili w ktorej ja dostalam nagle widzialam ja na kazdym doslownie kroku... Powstrzymywalam sie jak nie wiem co ale i tak mam ich az 4 bo az mnie serce bolalo zeby ktos inny kupil je za tak okazyjna cene :)

1975 Standard Barbie (Europa) -mold Steffie .Barbie produkowana tylko w Europie. Jak wyczytalam na innych blogach wydana w latach 70tych jako tania i ekonomiczna wersja. Dzis dosc ciezko je dostac .
Cialo sztywne i z dosc marnego plastiku ale tak cudnie i delikatnie wymalowana ze moglabym wpatrywac sie w nia bez konca :)

Moje ubrane w to co wygrzebalam w moich zasobach :)

Dzis tylko 2 zdjecia w swietle lampki ale jutro postaram sie zrobic nowe fotki  w swietle dnia i dolozyc :)

Pozdrawiam was serdecznie :)



Obiecane kilka zdjec w swietle dnia :)









wtorek, 19 stycznia 2016

I jeszcze kilka zdjec Raquelli... :)

Skonczylam ja ...albo siebie... juz sama nie wiem dokladnie ;) Nie wiem co jest nie tak z moim MSC ale zaczynam podejrzewac ze wpadla w moje rece jakas feralna seria ,ktora powinna miec etykiete mocno blyszczacy... a nie matt.

Moja Raquelle swieci sie jak lampki na choince i zdjecia przy oswietleniu nie wychodza wogole :( Musze chyba kupic kolejny spray i miec nadzieje ze tym razem dostane cos co matuje a nie tylko utrwala na wysoki polysk.

Zdjecia robione w slabym swietle ale mam nadzieje ze cos uda sie zobaczyc :)

Pozdrawiam serdecznie :)






niedziela, 17 stycznia 2016

Nowe wcielenie Raquelle... :)

Witajcie :) Ostatnio bylam mocno zajeta ale udalo mi sie popracowac nad Raquelle. Nie jest jeszcze skonczona ale postanowilam pokazac Wam choc jedno zdjecie jej juz nowego ja...Sama nie wiem czy jest lepiej czy gorzej ale napewno inaczej ;)

Oczy mozna powiedziec ze sa prawie skonczone a usta dopiero work in progres....

Mam nadzieje ze Wam sie spodoba :)




wtorek, 12 stycznia 2016

Clara poszla do fryzjera... :)

Pokazywalam juz kiedys moja przemalowana laleczke Bratz Kidz o tutaj na moim drugim blogu.

Miala dlugie wlosy,z ktorymi chcialam koniecznie cos zrobic!!! Zatem chwycilam za nozyczki i rach -ciach poobcinalam cale dlugie pasma. Teraz Clara wyglada tak jak ja sobie od poczatku wyobrazalam choc jeszcze brakuje jej stroju z moich snow ;)

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Pozdrawiam Was serdecznie :*




niedziela, 10 stycznia 2016

Barbies Equestrienne 1976... :)

Pokazywalam kiedys Barbie Equestrienne  o moldzie Super Star...o tu  :) Od tego czasu doszlo kilka nowych laleczek do kolekcji.

Czasem jest tak ze czegos sie szuka i znalezc nie moze a kiedy w koncu uda sie to zdobyc to nagle co rusz nadaza sie okazja kupic to znowu ;) Ja tak mialam z Barbies Equestrienne...

Nie zebym jakos wybitnie szukala... ot rozgladalam sie za nia. Owszem lalki te mozna spotkac na ebay czy ogloszeniach regionalnych ale sa z reguly bardzo drogie. Dlatego czekalam ...

Ja rzadko kiedy wydaje na lalke wieksza sume pieniedzy.Przewaznie cierpliwie czekam az nadazy sie okazja kupic ja za rozsadne pieniadze, dlatego tez nie zdziwilam sie kiedy ja w koncu znalazlam. Potem kolejna przyjechala z kilkoma lalkami i tak samo kolejna.... Teraz mam ich chyba z 5... ( 3 na moldzie Super Star i 2 na moldzie MOD

W sumie lalki niby takie same ale wg mnie kazda jest ciut inaczej wymalowana  (inne nasycenie kolorow i sposob malowania-chodzi mi o SuperStar)

Dolaczyly tez konie bo w koncu amazonki bez koni to nie amazonki ...;)

Dzis pokazuje tylko 3 ...dwie pozostale przebralam w inne stroje zeby nie bylo nudno :)

Pozdrawiam serdecznie i pokazuje moj maly "Klub Jezdziecki" :):)











sobota, 9 stycznia 2016

Angel face Barbie 1982... :)

Dzis kolejna Barbie: Angel face Barbie z 1982  roku. Ma bardzo delikatna twarz i slicznie namalowane oczy. Wogole caly makijaz jest bardzo subtelny. Do tego piekna sukienka panny z wyzszych sfer :)  Barbie o anielskiej twarzy ...oto ona :)

Pozdrawiam serdecznie :)



środa, 6 stycznia 2016

Betty Teen by Tong... :)

Jedna z moich 3 Betty pragnie sie z Wami przywitac. Betty to lala z naprawde sliczna buzia , ktora pokazywano juz na wielu blogach ...wiec nie ma sie co rozpisywac...

Niewiele lalek ma tak slodka twarz ,nie wazne czy klonik czy oryginal ...:) Moja Betty miala troche zmaltretowane wlosy ,ktore staralam sie odratowac jak tylko umialam najlepiej. Teraz sa pachnace i mieciutkie w dotyku :)

Ubranko dostala od Barbie, uwazam ze bardzo jej do twarzy w tym kolorze :)

Pozdrowienia :)




sobota, 2 stycznia 2016

Barbie Superstar 1977 ... :)

Uwielbiam Super Star i nic na to nie mozna poradzic ;) Kiedys nawet myslalam o zdecydowanym zmniejszeniu mojej kolekcji ale nie moglam sie zdecydowac ,ktore oddac a ktore zostawic wiec zostaly wszystkie.

Mysle czesto czytajac blogi osob ,ktore stracily serce do swojego lalkowego hobby ze gdyby mnie to sie przytrafilo to pewnie spakowalabym je do pudla albo kilku i schowala w bezpieczne miejsce...

Podejrzewam ze moje lalki nie sa wiele warte ale maja dla mnie ogromna wartosc emocjonalna , ktora powoduje ze sa bezcenne :)

Dzis kolejna Super Star ...jedna z pierwszych  Barbie Superstar 1977 albo bardzo podobna . W kazdym razie trudno mi to okreslic bo bylo dosc duzo lalek o identycznym malunku w tamtych czasach. :)

Pozdrawiam  :)








piątek, 1 stycznia 2016

Hollywood Hair Barbie i Teresa... :)

Hollywood Hair Barbie i Teresa z 1992 roku . Obydwie w blyszczacych kreacjach...prawdziwe gwiazdy Hollywood :)  Bardzo ladne Superstarki z czego Teresa ze swoimi zlocistymi wlosami jest po prostu zachwycajaca :) i wydaje mi sie ze rzadko widuje sie Terese z tak jasnymi wlosami ale moze sie myle???

Obie maja bardzo dlugie wlosy ; Teresa oryginalnie upiete tylko po bokach a Barbie zwiazalam wysoko w konski ogon przez co jej wlosy wydaja sie krotsze(sa jednak tak samo dlugie jak Teresy; moze jedynie troche rzadsze przez czeste czesanie ;) ). Obydwie maja identyczny malunek oka  rozniacy sie jedynie koloren teczowek. Obydwie sa piekne!!!

Mam nadzieje ze i Wam sie spodobaja :)

Pozdrawiam pierwszym postem w Nowym Roku  :)