..

..

Goscie

wtorek, 21 czerwca 2016

Nowe fotki mojej Eleonory... :)

Witajcie :)

Juz dawno nie pokazywalam nic z mojej antycznej kolekcji :) mam wprawdzie wiele lalek ,ktore jeszcze nigdy nie byly pokazywane na blogu ale dzis chcialam pokazac jeszcze raz moja Eleonore :)

To lalka sygnowana  Hch 0 H wyprodukowana najprawdopodobnie przez Einricha  and Minne Handwerck .




Wybaczcie ze nie komentuje ale w tej chwili pochalnia mnie praca ... nadrobie zaleglosci jak tylko sie ogarne ze wszystkim :)

Pozdrawiam :)

czwartek, 16 czerwca 2016

Toy Story toys... :)

Toy Story jest ciagle jednym z naszych ulubionych filmow :) Moje dzieci moglyby ogladac wszystkie czesci tak czesto jak sie da :) No moze teraz juz rzadziej...niemniej jak tylko jest okazja zasiadaja znow z przyjemnoscia do ogladania :)

Byl czas przed laty ,kiedy moje dzieci marzyly o naturalnej wielkosci postaciach z tego filmu. Dlatego kiedy nadarzyla sie okazja nabylam te trzy najukochansze....Wybawione ,wyprzytulane, wlasne ...

Teraz sie juz nimi nie bawia ale nie potrafimy sie z nimi rozstac...

Woody, Buzz i Jessy naturalnej filmowej wielkosci czyli ok 40 cm (Buzz mniejszy ok 30 cm)

Mam nadzieje ze Wam sie spodoba ta nasza mini kolekcja :)

Pozdrowienia :)





wtorek, 14 czerwca 2016

Sea lovin' regate Barbie z 1984 roku... :)

Nawet nie wiem kiedy minelo 4 tygodnie od ostatniego postu tutaj.

Dzis zaprezentuje wam kolejna Barbie z lat 80tych. Tym razem : Sea Lovin' regate Barbie . W sumie w mojej kolekcji wiekszosc moich Barbie pochodzi z lat 70 i 80 choc znajdzie sie i kilka przedastawicielek z lat 90 i pozniejszych ,ktore tez pokaze kiedys przy okazji :)

Wedlug mnie Barbie Sea lovin' i Lovin' you sa identyczne!!! Sa minimalne roznice ,ktore moga wynikac ze sposobu malowania ...



Aktualizacja... ;)

Sea lovin'n barbie dostala kolczyki i pierscionek- oryginalnie lalka nie ma dziurek ale moja albo jest lovin' you barbie w stroju Sea Lovin' albo ktos bardzo brutalnie postanowil lalce zrobic diurki.

W kazdym razie skoro juz je ma to postanowilam jej dac kolczyki i pierscionek.





i tu jeszcze moja Lovin' you dla porownania :)




Pozdrawiam :)