niedziela, 21 listopada 2021

Barbie - Happy Family Dolls....Grandmother..... :)

 Witajcie,

u mnie dzis Barbie Grandmother z serii Happy Family wydanej w 2003 roku.  Mam duzo lalek z tej serii w sklad ,ktorej wchodza dziadkowie, Midge z Mezem Alanem, synkiem Ryanem i coreczka Nikki.

Sa tez Inne postacie z siasiedztwa i przyjaciele :)

 Babcia to moja druga lalka :) Kiedys pokaze ja w oryginalnym looku. Ta kupilam w zastepczym ubraniu i przycietych wlosach. Wymyta i wystrojona czeka na czesciowy reroot.

Mam nadzieje ze sie Wam podoba

Pozdrawiam



wtorek, 19 października 2021

Beauty Secrets Barbie Christie dolls z 1979 roku.. :)

 Witajcie,

Christie Beauty Secrets SuperStar Barbie. Wydane w 1979 roku. Uwielbiam je i moglabym patrzec na nie bez konca.

Mam nadzieje ze i Wam sie podobaja.


Moc pozdrowien






niedziela, 18 lipca 2021

Hawaiian Barbie... :)

 Witajcie,

dzis Hawaiian Barbie z mojej kolekcji. Od lewej Hawaiian Barbie z 1975 roku ( Steffiee face), w srodku Hawaiian Barbie SuperStar z 1978 roku i po prawej Hawaiian Barbie ( Steffie face) z 1982 roku.

Mam nadzieje ze sie am spodobja tak jak mnie <3


Pozdrowienia 



sobota, 17 lipca 2021

Barbie SuperStar Equestrienne 1976... :)

 Witajcie,

ostatnio choruje i na nic nie mam sily, Te wirusy grypowe mimo ze konkurowac z corona nie maja szans to i tak potrafia czlowieka pozbawic sily i radosci.

Ostatnio pomalu wraca mi chec do zycia wiec wyciaglam jakas biedna Equestrienne ,ktora golutka lezala gdzies w pudle i postanowilam sie nia "pobawic" ;)

Najpierw poprzebieralam ja w rozne fashiony to Barbie to Petry ale przyznam sie bez bicia ze ta lalka wyglada dobrze jedynie w swoim oryginalnym stroju. Jednak oryginalnych jej wersji mam juz co najmniej kilka wiec nie chcialam znowu kolejnej dzokejki. 

Dlatego nie namyslajac sie wiele kolejna EQ przelozylam na cialo SS i ubralam w Barbie Fashion #2480


Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)

Sle serdecznosci



poniedziałek, 28 czerwca 2021

Barbie SuperStar z 1976 .. :)

 Witjcie,

dzis dwie Barbie SuperStar z mojej kolekcji. Obydwie z roku 1976 i obie sa ubrane w fashiony Mattela.

Pierwsza prezentuje fashion favorites #2789 z 1979

Druga wystroila sie w fashion- Best Buy #2229 z 1978


Uwielbiam klasyczne SuperStar z tamtych lat. mam nadzeje ze i Wam sie spodobaja :)


Pozdrawiam





niedziela, 9 maja 2021

Bella ... vintage doll... :)


Witajcie, 

Cos zamiera moja aktywnosc na blogu. Nie chcialabym jednak zeby calkowicie ustala. Nie mam za bardzo czasu na wieksze sie udzielanie.

Myslalam juz nawet o wylaczeniu funkcji komentarzy ale chyba je zostawie. Moje blogi to taki troche katalog mojej kolekcji wiec od czasu do czasu cos wrzuce 


Dzis francuska lala z lat 50 lub 60. Bella w ryginalnym stroju stewardessy 

Sle pozdrowiena :)



 

piątek, 19 lutego 2021

Bratz doll Sasha.. :)

 Witajcie,

juz 4 miesiace minely od ostatniego postu eh... lalek mam na peczki do pokazywania ale jakos nie moge sie zmobilizowac.

Dzis jedna z moich Bratz: Sasha

Ne pamietam z jakiej jest serii ale jako ze kocham wszelkie afro to i ta przygarnelam swego czau.

Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje ze choc troszke sie Wam spodoba 




środa, 14 października 2020

Seyfarth & Reinhardt antique Baby doll ... :)

Witajcie,

jakis czas temu dostalam kilka starych lalek. Wszystkie z nich cudne ,przedwojenne choc niektore potrzebowaly lekkiej naprawy ;)

Oto jedna z nich ,ktora potrzebowala najwiecej uwagi :  Seyfarth & Reinhardt 1925-1930 Waltershausen Thüringen Massepuppe Baby 

O sygnaturze:  SuR 1357 1/7

Na pierwszym zdjeciu juz po mojej interwencji a na drugim fotografia od osoby od ktorej ja mam :)

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrawiam






 

sobota, 10 października 2020

Sandy doll... :)

 Witajcie,


do mojej kolekcji dolaczyla druga Sandy :) Bardzo sie ciesze bo to naprawde cudne lalki.


Mam nadzieje ze sie Wam spodoba <3


Pozdrawiam





piątek, 26 czerwca 2020

Antique Repro doll -Simon Halbig 1129- 12 DEP Germany ... :)

Witacie,

dzis pokaze Wam kolejna lalke antyczna ...nie antyczna. jest to reprodukcja starej lalki o Sygnaturze Simon Halbig 1129- 12 DEP Germany

Repro glowa osadzona jest na antycznym starym ciele (ramiona i przedramiona sa nowe)

Sama lalka jest cudna i na prawde pieknie zrobiona.

Mam nadzieje ze rowniez Wam przypadnie do gustu

Pozdrawiam serdecznie




piątek, 19 czerwca 2020

Antique doll Heubach-Köppelsdorf 320-0 doll ok 40 cm... :)

Witajcie,

zauwazylam ze w mojej kolekcji coraz wiecej lalek Heubach Köppelsdorf ;)  Ale co zrobic jak na takie sierotki trafiam?

Heubach-Köppelsdorf 320-0 doll  Ma ok 40 cm wielkosci . Typ ciala: bobas

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrawiam


niedziela, 14 czerwca 2020

Antique doll: Armand Marseille, 990, A 14 M... :)

Witajcie,

dzis pokaze Wam kolejna antyczna lalke Armanda Marseille: Armand Marseille, 990, A 14 M
Ma ok 60 cm . Typ ciala: baby

Ubralam ja w bardzo stara sukienke do chrztu kupiona dawno temu z Anglii

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba



niedziela, 31 maja 2020

Luta antique doll ... LUTA 7. 1/2 Germany... :)

Witajcie,

ostatnio koncze reperowac rozne stare lalki z mojej kolekcji. Stare przed wojenne lalki lub tuz powojenne sa czesto mniej lub bardziej zniszczone. Sa i takie w stanie idealnym ale takie ciezko zdobyc, a juz za "ludzkie" pieniadze graniczy z cudem.

Dawno temu znalazlam na ogloszeniach lalke, ktora podbila moje serce. Biedulka miala spore uszkodzenia buzi ; prawdopodobnie spadla komus i sie rozbila na 3 kawalki a nawet wiecej bo i szyja byla ukruszona.

Postanowilam ja kupic ze szczytnym celem jej naprawy ;)

Kilka lat mi zajelo zeby ja zreperowac i moze nie jest jak nowa ale jestem nawet zadowolona  z efektu :)  Nie jestem specjalista w tej dziedzinie wiec zrobilam jak umialam ,materialami jakie mialam.

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Antique Luta doll o sygnaturze: Luta 7 1/2 Germany. Wyprodukowana przez: EG. M, Luthard, Steinbach ok. 1930 roku. ma ok.70 cm wielkosci. Rodzaj ciala: stojace.





Tu buzia w trakcie naprawy...


wtorek, 26 maja 2020

Armand Marseille Repro doll oriental.. :)

Witajcie,

Normalnie nie zbieram reprodukcji ale mam kilka ktore zlapaly mnie za serce. Dzis wlasnie jedna z nich. Chlopczyk o orientalnej urodzie i sygnaturze AM 353 /8K

Jest to reprodukcja bisquitowej glowy osadzonej na antycznym ciele :typ stojace

Ja ja uwielbiam nie tylko za jej urode ale rowniez ubranie i akcesoria :)

Sle serdecznosci



niedziela, 24 maja 2020

Heubach & Köppelsdorf 342. 3 Germany antique doll 47 cm... :)

Witajcie,

dzis u mnie lala ,ktora przyjechala w kawalkach. Przez lata przelezala w czesciach ,brudna bezbronna i slepa. Oczy wpadly do glowy ale dzieki Bogu nie ulegly rozbiciu ani zadnemu wielkiemu uszkodzeniu.

Zobaczylam ja na ogloszeniach i postanowilam przygarnac. Cieszy mnie kiedy uda mi sie naprawic lalke i przywrocic jej dawny blask :)

Oto ona : Heubach & Köppelsdorf 342. 3 Germany antique doll. Ma 47 cm wielkosci. Typ ciala : stojace.

Pozdrawiam Was serdecznie



sobota, 23 maja 2020

Hispanic Barbie... :)

Witajcie,

Ta lalke kupilam zeby ja przemalowac i zmienic wlosy ale tak ladnie wyglada ze chyba zostawie ja tak jak jest ;)

Hispanic Barbie z 1079 roku

Ubrana w pareo Hawaiian SuperStar

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do serca tak ja mnie :)

Pozdrawiam :)


poniedziałek, 18 maja 2020

Armand Marseille 2966. 2-0X.-1 ma 38 cm wielkosci... :)

Witajcie,
juz ja dawno temu pokazywalam ale nie mialam dla niej odpowiednich butow i zdjecie bylo takie sobie . Dlatego postanowilam po 8 latach pokazac ja ponownie :)

Jedna z moich pierwszych lal w kolekcji "Lal Antycznych": Armand Marseille 2966. 2-0X.-1

Ma ok 38 cm wielkosci. Typ ciala : Stojace

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba

Pozdrawiam :)


niedziela, 17 maja 2020

Armand Marseille antique doll... Germany 990 A. 13.M ok 57 cm

Witajcie,

wlasnie zauwazylam ze juz cale wieki minely od ostatniego posta. Nie mam czasu na blog bo czesciej zagladam na FB i nawet zastanawiam sie nad tym zeby zamknac blogi ale troche mi szkoda bo sa jak taki katalog moich zbiorow.

Dlatego postanowilam sie ciut bardziej uaktywnic..zobaczymy czy sie uda.

Dawno nie pokazywalam nic z moich starych lalek. A kolekcja mimo ze "zamknieta" z braku miejsca intensywnie sie rozrasta...

Dzis pokaze wam cudo , o ktorym juz dawno marzylam. Dlatego kupilam :)


Prawie kazda lalka jaka kupuje jest w stanie do renowacji i trzeba ja odpucowac. Jednak po wszelkich zabiegach mozna sie zakochac :)

Oczywiscie nie kazdy jest milosnikiem tego typu lalek jednak dla mnie sa one czescia historii i w moich oczach przepiekne :)

Armand Marseille Puppe Germany 990 A. 13.M ok 57 cm .Typ ciala : stojace,


Mam nadzieje ze tez zlapie Was za serce


Pozdrowienia :)




wtorek, 31 marca 2020

Perfume Pretty Whitney.. :)

Witajcie,

wlasnie zdalam sobie sprawe ze w tym miesiacu udalo mi sie tylko jeden post dodac wiec spiesze cos udostepnic zeby choc dwa byly ... ;)

Dzis wyciaglnelam moje Whitney z serii Perfume Pretty.

Jedna ubrana w swoj oryginalny stroj...to ta w srodku , trzy w Perfume Pretty Fashiony:

zolty "Scented Fashion" #4620
turkusowy "Scented Fashion" #4625 
brzoskwiniowy "Scented Fashion" #4624

Pierwsza Whitney po lewej ubrana jest w "Wedding of the Year fashion #5745 Bridemaid's Dream"

Pozdrawiam :)



czwartek, 5 marca 2020

Sea Holiday... :)

Witajcie,
dzis u mnie Barbie i Midge z serii Sea Holiday z 1992 roku. Mimo ze nie zbieram lalek Barbie z lat 90 to sa takie,ktore pragne miec w swojej kolekcji.

Uwielbiam tez Fashiony Mattela wiec nic dziwnego ze moje panny oprocz swoich oryginalnych strojow prezentuja tez Fashiony Sea Holiday.

Barbie po lewej w: Fashion Avenue Pret a Porter Summer "#15902 z lat 90tych. Zloty zakiecik pozyczony od innego fashionu ;)

Pozdrawiam