sobota, 7 października 2017

Kira ... :)

Witajcie,
u mnie dzis kolejna Kira. Oryginalnie jest to Dana z serii : Barbie and the Rockers z 1986 roku.

Wlasciwie mam dwie te lalki. Jedna w oryginalnym stroju i pieknymi dlugimi kruczoczarnymi wlosami...druga ,ktora dzis zagosci na blogu to jej siostra blizniaczka, ktora jednak ma mocno podciete wlosy i pozbawiona jest stroju estradowego ;)

Najpierw wrzucilam ja do pudla z postanowieniem sprzedazy ,przy najblizszej nadarzajacej sie okazji. Jednak ja jestem okropnie powolna w sprzedazy szczegolnie lalek i biedaczka lezala tam w kompletnym zapomnieniu.

Ostatnio przegladalam to  pudlo w poszukiwaniu tej laluszki. Juz jakis czas temu mialam pomysl zeby ja sobie przerobic zmazujac jej mocny cien do powiek co uczyni ja wg mnie calkiem oryginalna choc pospolita dziewoja ;)

Cien zmyty i choc pewnie jeszcze bede musiala to i owo poprawic to bardzo mi sie podoba jej delikatna buzia :)

Sukienka od Happy Birthday Barbie z 1983 roku

Mam nadzieje ze i Wam przypadnie do gustu :)

Pozdrowienia :)





24 komentarze:

  1. Ależ śliczna, naturalna i pełna uroku, panna! Zmycie cienia to doskonały pomysł!
    Pozdrowienia, Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Olu <3 No ja wlasnie tez tak sobie pomyslalam :) Szczegolnie ze uwielbiam ten orientalny mold z bardzo delikatnym make upem :)

      Usuń
  2. She has a beautiful face! I've never seen this doll before. The dress is lovely too, it's very elegant. You have a wonderful collection!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromna, ale bardzo wdzięczna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 tez wlasnie tak uwazam :) Chyby najbardziej delikatna z Kir, ktre mam :D

      Usuń
  4. Prześliczna dziewczyna !!!
    Sukienka ta zawsze mi się też podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Widzilam 3 warianty tej sukienki i wszystkie trzy sa niesamowite i z checia bym kupila :)

      Usuń
  5. Jest urocza. Buzia bez cieni stała się taka dziewczęca, niewinna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Prawda? Wystarczy troche uszczuplic mocnego makijazu i od razu inna lalka :)

      Usuń
  7. Jak nie lubię żadnych Kir... to ta wygląda w tej chwili bardzo interesująco i prawdziwie chińsko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys Kir nie lubilam ale nie wiem kiedy zlapalam Kirowego bycyla ;)

      Usuń
  8. Prześliczna :D. Właśnie dzięki łagodnemu makijażowi różni się od pozostałych Kir :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Tak to prawda :) zawsze marzyla mi sie taka delikatna Buzia u Kry :) bez mocnych cieni i dlugich rzes :)

      Usuń
  9. Prześlicznie wygląda, tak naturalnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*