niedziela, 24 czerwca 2018

Barbie SuperStar Era... troche OOAK ...:)

Witajcie,
dzis pokaze Wam kolejna SuperStar z mojej kolekcji. W zasadzie to klasyczna SS z 1976 roku jednak pozwolilam sobie ja ciut przemalowac co zmienilo ja w OOAKa ;) W sumie mini OOKa bo zmienilam tylko kolor oczu na brazowy :)

Ogromnie mi sie teraz podoba bo jest taka troche inna a jednak nie zupelnie zatracila swoj pierwotny urok :)

Ubralam ja w oryginalne spodnium Barbie fashion #2480 z 1978 roku

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba <3

Pozdrowienia <3





14 komentarzy:

  1. Ten niebieski cień do brązowych oczu wygląda intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zyskała na tej przemianie, jest wyjątkowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie teraz wygląda z tymi orzechowo-miodowymi oczętami :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem malutka zmiana może okazać się niezwykle trafna i pożądana. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A big difference with little effort! She looks fabulous and beautiful with her brown eyes :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Very pretty. You have such an interesting collection of vintage dolls!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you <3 Yes I have a lot of older barbies ;) I love all of them :)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*