niedziela, 21 kwietnia 2019

Barbie SuperStar... :)

Witajcie,

dzis moje ulubione Barbie czyli klasyczne SuperStar. To znaczy ta po prawej jest klasyczna SS z 1976 roku bo drugiej nie moge zidentyfikowac :)

Opalona pieknosc o klasycznym malunku SS pochodzi z wymianki z Ewa ( Porcelanowe lale). Uwielbiam ja za ten jej koloryt i piekna buzie :)

Ubralam w sukienke ,ktora kupilam przez ogloszenia bo mnie tak bardzo urzekla jak tylko ja zobaczylam ze od razu wiedzialam dla ,ktorej lalki ja kupie :)

Barbie w rozowej sukience juz kiedys pokazywalam ale nie zaszkodzi pokazac jeszcze raz ;)

Mam nadzieje ze sie Wam spodobaja

Pozdrawiam Was serdecznie



20 komentarzy:

  1. Prześliczne :) U mnie też zamieszkała druga Superstarka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 OOooo a jakas konkretna czy moze bedziesz z niej robila cudna regionalna pieknosc? :)

      Usuń
  2. Urocze dziewczyny.:) Różowa sukienka przecudnie podkreśla urodę dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ta po prawej przypomina Barbie rekonstrukcję, którą kiedyś widziałam u Justyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak bo repro zostala zrobiona na wzor tej wlasnie Barbie :) Ja osobiscie tej repro nie mam i nie widzialam ale porownania w necie sa i widac ze sie roznia. Repro ma duzo wyzej namalowane brwi i oglnie jest malowana bardziej w stylu wspolczesnym tak samo jak inne repro np. Day to Night Barbie. Sukienka tez jest inaczej odszyta...W sumie bylo kilka wersji tego stroju bo i nawet jedna z poszewka mi sie trafila ale roznice sa znaczne :) I wole zdecydowanie oryginal od kopi :D

      Usuń
  4. Uśmiech SuperStarki ma niesamowity urok. W tych kreacjach dziewczyny wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Prawda? Moze dlatego tak ciagle mnie zachwycaja :)

      Usuń
  5. Obie są przepiękne, a wiadomo, że w duetach (lub w stadach) lalkom o wiele lepiej. :)
    Śliczne są te buźki, nigdy się nie nudzą. Sukienki obie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Joasiu <3 Mnie napewno sie nie znudza :) Wiesz ze ja jestem beznadziejna SS maniaczka :) <3

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*