niedziela, 6 października 2019

Betty Teen dolls... :)

Witajcie,

nie wiem jak to sie stalo ze minelo 5 miesiecy od ostatniego wpisu. Niby od czasu do czasu tu zagladam, fotki lalkom robie ale jakos nie przyszlo mi do glowy zeby zaktualizowac strone.

Dlatego dzis cos nie Barbiowatego ale rownie pieknego. Betty Teen z firmy Tong. To lalki z lat 80-tych tak przynajmniej mi sie wydaje o bardzo ujmujacej urodzie.

Mialam ich swego czasu wiecej ale doszlam do wniosku ze nie potrzebuje wiec wypuscilam w swiat na poszukiwanie szczescia w innych kolekcjach.

Mimo tego ze ich nie zbieram, Betki postanowily zaszturmowac moje progi i znowu sie rozpanoszyly na polkach, i wcisnely miedzy Barbie.

Mam ich rapem 6...niby zadna wielka kolekcja ale 6 to nie jedna ani dwie wiec dziewczyny zyskaly prawo glosu na lalkowej polce .

Pozdrawiam Was serdecznie i pokazuje moja Betkowa druzyne.







18 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne! Ta z trzeciego zdjęcia ma fantastyczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Ta z pierwszego zdjecia i ta z 3 ma identyczna dlugosc wlosow tylko ta z pierwszego ma je spiete do gory ;) Sa sliczne ale na kazda z nich stracilam ze 3 godziny...sam filc i koltuny ;)

      Usuń
  2. Betki są urocze, każda ma swój wyjątkowy charakter.
    Mnie najbardziej spodobała się druga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak jest. To lalki jakich duzo nie ma dookola i kazda troche inna :) Dwojka to tez moja faworytka <3

      Usuń
  3. Sześć to już gromadka. :)

    A mi wpadła w oko ta ostatnia w pomarańczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Betty w warkoczykach ma cudną twarz, jak z anime Candy Candy! Te warkoczyki są urocze i w tej koronkowej sukience jej tak ładnie - to jej oryginalny strój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez jest wyjatkowa i podoba mi sie najbardziej ze wszystkich 6 panien.

      A czy suknia jest oryginalna? Raczej nie.Dostalam ja na jakiejs lalce i odlozylam do worka zeby sie kiedys pozbyc ale jak zobaczylam ta Betty to od razu wyobrazilam ja sobie wlasnie w tym stroju.

      Wyglada jakby byl dla niej zrobiony :)

      Usuń
  5. Jakie ślicznotki... Ta w warkoczykach chyba najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. So very good to see a post from you again after all of these months. I am not familiar with Betty dolls, but they are pretty cute!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, a ja właśnie odkryłam, że moja lalka z dzieciństwa to właśnie Betty i z tyłu głowy ma logo Tong! Niestety ma otwarte złamanie kolana ;p i część włosów wyrwaną a część uciętą. Czy wiesz może o jakichś punktach naprawy takich lalek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety te starsze lale wybawione,wykochane maja czesto uszkodzenia. Kolekcjonerzy najczesciej naprawiaja je sobie sami i tak samo robie ja. Punktow naprawy niestety nie znam ale mozna zapytac na grupach lalkowych na fb moze ktos by sie podjal jej reperacji. Ja mieszkam w Niemczech to sie nie polecam 😉

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*