czwartek, 9 maja 2024

Ever After High - Duchess Swan... :)

 Witajcie,

zwykle nie pokazywalam tu na blogu lalek Ever After High. 

Raz tylko chyba byla tu Cupid z EAH razem z Cupid MH. Nie wiem dlaczego nigdy nie pokazuje tych lalek bo choc kolekcjonuje przede wszystkim Monsterki i Barbie z lat 70 i 80tych to nie oparlam sie tez niektorym lalkom EAH.

Trudno mi powiedziec czy mam ich duzo czy tez malo bo ich nigdy nie policzylam... Moge jednak smialo powiedziec ze troche jednak ich mam ;) 

Sa takie o ktorych marze ale pewnie nigdy ich nie kupie i sa takie, ktore nie powoduja szybszego bicia mojego serduszka ;)

Jednak lala,ktora bardzo chcialam miec to Duchess Swan z serii: Core Royals & Rebels z 2015  roku.

Uwielbiam ja i ciesze sie ze stoi u mnie.

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*