czwartek, 6 czerwca 2024

Barbie Peach n Cream Taiwan z 1985 roku... :)

 Witajcie,

niedawno kolejna Peach n Cream Barbie z 1985 roku dolaczyla do mojej kolekcji. 

Znalazlam ja na targu staroci i nie moglam jej tam zostawic. Byla ubrana w jakis fashion Mattela jednak udalo mi sie znalezc na ebayu i dokupic jej oryginalny stroj. Reszte brakujacych rzeczy musze dorobic lub kupic w jakiejs przyszlosci :)

Jakie bylo moje zaskoczenie kiedy poogladalam ja w domu nieco uwazniej. Okazalo sie ze jest wyprodukowana na Taiwanie. W mojej kolekcji mam Peach n Cream z Filipin i Malezji wiec Taiwanka zostala bardzo entuzjastycznie przyjeta, umyta i ubrana w te oryginalne ubrania ,ktore mi sie udalo zdobyc :)

Tutaj link do innych wydan tej lalki pokazywanych tutaj wczesniej przeze mnie: Moje inne Peach N Cream 

Pozrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*