wtorek, 17 grudnia 2019

SuperStar ... :)

Witajcie,
ostatnio pisalam ze kolejna Barbie Picture Pretty  z 1978 roku dolaczyla do kolekcji a dzis udalo mi sie calkiem nieoczekiwanie dokupic jej sukienke  :) I to w stanie naprawde dobrym z czego bardzo sie ciesze.

Jednak nie rozebralam mojej Superstarki z poprzedniego postu, z czerwonego  fashionu bo bardzo jej w nim do twarzy tylko ubralam w nowa sukienke moja Hawaiian Barbie, ktora caly czas sie przebiera bo oryginalnego stroju nie posiada :)

Zobaczcie jak nie kochac SuperStar!!!!

Na zdjeciu: Super Star AA, Hawaiian SS, Picture Pretty SS i Hawaiian SS OOAK w sukience uszytej przez Pania Natalie <3

Pozdrawiam serdecznie




13 komentarzy:

  1. Piękne wszystkie, ale AA to prawdziwa gwiazda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szałowo dziewczyny wyglądają :) Przymiarka przed Sylwestrem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,nie :D one tak caly czas sie stroja ;) Gwiazdy musza lsnic na co dzien ;)

      Usuń
  3. Same piękności. Nieziemskie. Te dwie po prawej to w ogóle cudo nad cudami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Joasiu <3 Wszystkie 4 uwielbiam choc to nie jedyne naj naj <3 :D

      Usuń
  4. Superstarek nie da się nie kochać! Wszystkie cztery są cudne jak poranek, ale moją faworytką oczywiście jest ciemnoskóra Super Star! Jakie Ty masz zabójcze lalki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja po prostu czuje irracjonalna chec posiadania kazdej SS nawet jesli jakas juz mam a jest taka sama w dobrej cenie to biore :D

      Dziekuje <3 Udalo mi sie przygarnac kilka naprawde fajnych lalek <3

      Usuń
  5. ciemnoskóra intryguje na maksa!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję bloga na mojej ulubionej liście, aż wstyd że dopiero teraz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo <3 Jesli masz blog lalkowy to daj namiary bo nie kojarze. Chetnie odwiedze :)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*