niedziela, 18 października 2015

Bratz World Collector's Edition Tokyo Japan May Lin ... :)

Jest to lala z mojej wishlist :) W sumie nie mam jakichs wielkich lalkowych zyczen ale tej szukalam juz dosc dlugi czas. Nie chcialam nowej bo akurat lalki z tej serii sa dosc drogie ale tez nie za bardzo uzywanej zeby stroj nie byl zniszczony lub niekompletny... W koncu udalo mi sie trafic na taka ,ktora spelniala moje wymogi.... Z drugiej reki ale witrynowa w dodatku oryginalne opakowanie inklusive :) Dlatego nie zastanawialam sie zbyt dlugo tylko kupilam i juz :)

May Lin dotarla juz do mnie i jest naprawde przesliczna!!! W swoim japonskim stroju wyglada jak piekny orientalny kwiat... kwiat wisni :)

Lubie na nia patrzec bo w te szare dni jest kolorowym akcentem , ktory poprawia moje samopoczucie :)

Mam nadzieje ze rowniez Wam sie spodoba :) Pozdrowienia :)