wtorek, 19 września 2017

Benetton Barbies z 1990 roku... :)

Witajcie,

dzis pokaze Wam moje Benetton Barbies z 1990 roku. Dwie Christie , Kire i Barbie :)


Mam tez Christie z poprzedniej serii ale przyjechala tak zdezelowana ze nic nie dalo sie zrobic...nawet glowa tak zniszczona od wewnatrz ze nie ma szans zaczepic na innym cialku...Biedaczka lezy w pudelku jako dawca" organow"

Jak dostaje taka lalke to zastanawiam sie jak ktos wogole moze cos takiego wystawiac do sprzedazy oczywiscie nie wspominajac slowem o stanie lalki...wg mnie powinno sie takiego trupka dac gratis a nie nastawiac na korzysc oszukujac ludzi.

Ja przynajmniej  nigdy bym czegos takiego komus nie sprzedala  :(

Tak samo bylo z Kira...sprzedawana jako super stan a po otrzymaniu glowa odpadla...grzywka obcieta , szyja ukruszona...

Uratowalam narazie grzywke biednej wymarzonej Kirze , przeszczepiajac wlosy od jeszcze biedniejszej zdezelowanej Christie . Cialko tez ciut ukruszone ale nie tak jak jej oryginalne...narazie musi wystarczyc ;)

I tak sie ciesze ze udalo mi sie skompletowac tak kolorowa gromadke i wierze ze jeszcze kiedys dojdzie piekna Teresa do kolekcji :)

Pozdrowienia :)