poniedziałek, 18 września 2017

Raquelle... Die geheime Welt der Glitzerfeen... :)

Witajcie,
znow zapomnialam jaka jak brzmial tytul filmu po polsku  ;) Mieszkam w Niemczech wiec zaraz szukam wszystkiego po niemiecku i przyczepiaja mi sie tez nazwy i tytuly w tym jezyku :)

Dzisejsza lala to wlasnie Raquelle z 2011 roku (o ile dobrze pamietam.)

Moja nie ma skrzydel ale tez ich nie potrzebuje . Urzekla mnie swoim spojrzeniem i blekitem oczu. Zwykle rzucaja mi sie w oczy lalki przedstawiajace Raquelle z brazowymi oczami wiec tym bardziej mi sie podoba :)

Ubralam ja w Barbie fashion #7903

Pozdrawiam :)



26 komentarzy:

  1. Raquelle jest intrygująca. A jej bielizna przypomina mi tą z dawnych lat, Fancy Frills Lingerie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciekawa lala :) A bielizna faktycznie ze starych fashionow Mattela :)

      Usuń
  2. Urzekająca a jaką ma świetną bieliznę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ma słodkie i urzekające te oczka. Inne niż widywałam i Raquelle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? Tak rzadko widuje nowsze modele patrzace w bok <3 Musialam ja zostawic :D

      Usuń
  4. Śliczne ma te oczęta. A jaka seksowna bielizna, pończoszki istne cuda. Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Ta bielizna jest naprawde sliczna i pieknie zachowana :)

      Usuń
  5. Zaraz sprawdziłam jakie oczy ma moja - faktycznie brązowe .
    Bardzo lubię Rachelki . Twoja jest bardzo słodka i sprawia wrażenie nieśmiałej , moja jest pewniejsza siebie - może przez to że ma długie rzęsy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta w filmie byla troche milsza o ie sobie dobrze przypominam ;) To i lalka jest tez sympatyczniejsza :D Choc Raquele to raczej dziewczyna z pazurem ;)

      Usuń
  6. pierwszy raz widzę tak inną Rachelkę
    delikatną a przecież nie nudną :)))
    ciuszki wprost wymiatają - a grzywka
    tylko uwydatnia oszałamiające OCZY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Musze jeszcze kiedys poprawcowac nad wlosami wlasnie ;) Troche wrzatku nie zaszkodzi a wlosy odzyskaja blask :)

      Usuń
  7. Zupełnie inaczej wygląda od wszystkich Rachelek jakie widziałam... aż trudno uwierzyć, że z niej taka małpa, bo tutaj wygląda przesłodko ;))) Nie chodzi czasem o film (po naszemu): "Barbie i sekret wróżek"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak napewno o ten :D ja ogladam u nas po Niemiecku a te Tytuly zawsze sie roznia ;)

      Usuń
    2. Hi hi, przetłumaczyłam sobie Twój tytuł i dopasowałam do tego co my oglądamy ;) Swoją drogą, nie wiem dlaczego tytuły nie mogą być takie same we wszystkich językach jeśli chodzi o ten sam film. :)

      Usuń
    3. Ano tak ;) Ja po polsku nie ogladam wiec nie znam tytulow ;)W sumie tych nowszych barbie to juz wogole nie ogladam bo coraz gorsze sa...za to chetnie wracam do tych starszych :)

      Te tytuly to potrafia zrobic zamet ;)

      Usuń
  8. Zarówno sama niebieskooka dziewczyna, jak i jej urzekająca bielizna są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne to ubranko - to po pierwsze :-) Po drugie - bardzo lubię lale ze wzrokiem skierowanym na bok. Po trzecie: jakaż ona wesolutka! :D W samej bieliźnie i taka radosna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 ja tez wlasnie lubie takie lalki :) No ja bym tez byla szczesliwa majac tak piekna bielizne i do tego tak piekna figure :D

      Usuń
  10. Jest naprawdę uwodzicielska z tym spojrzeniem ! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*