sobota, 23 września 2017

Dwoch Woodych...Toy Story ciag dalszy ... :)

Witajcie,
pokazywalam kiedys moja mala kolekcje lalek z Toy Story o tu.

W miedzyczasie doszlo dwoch nastepnych Chudych. Kolejny duzy i drugi mniejszy do kolekcji. Mam jeszcze malego Chudego na koniu z McDonalda ale schowany na amen ;)

Szkoda mi bylo zostawic ich na targu staroci bo to jedne z moich ulubionych postaci z filmow animowanych.

W dodatku Woody jest juz postacia mozna powiedziec kultowa :) Wiec niech "swieci" a nie marnuje sie wsrod smieci :)

Pozdrowienia :)


Pozdrowienia :)

10 komentarzy:

  1. Your Toy Story collection is very nice! I'm glad you saved the Woody dolls. The Toy Story characters are so much fun :-). x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha !!! Chudych nigdy zbyt wiele :) ja ostatnio też kolejnego z kocyka przytargałam :) no nie mogłam go tak zostawić :) ….. to już chyba podpada pod jakieś schorzenie :) ale co tam ….

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda , prawda :D Dobrze ze nie trafiaja sie zbyt czesto bo bym zwloczyla do domu w kazdych ilosciach :P Jakie schorzenie... milosc ot co :D

      Usuń
  3. Chudy to jest TO! Obaj mi się podobają i to jak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne chłopaki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, postacie z tej bajki są po prostu rozczulające ☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*