piątek, 10 listopada 2017

Antique doll Heubach Köppelsdorf 320-7... :)

Witajcie,
juz dawno nie pokazywalam nic z moich antycznych laleczek. Nie mam ich za wiele ale te co mam sa ukochane  i dla mnie wyjatkowe <3

Dlatego dzis prezentuje kolejna sygnowana:  Heubach Köppelsdorf 320-7

Cialo z masy-stojace a glowa z porcelany( pomalowanej)  Wielkosc ok 50 cm. Peruka rowniez bardzo stara oryginalna z moheru.

Ubranie narazie takie jakie wynalazlam w domu czyli body i lniana sukienka z mojej coreczki ale kiedys dostanie cos specjalnie dla niej <3

Mam nadzieje ze sie Wam spodoba :)



22 komentarze:

  1. She is a beautiful doll with a very sweet face. She looks cute in the lovely dress with the little pattern of birds :-). A hug

    OdpowiedzUsuń
  2. ładniutka, włoski są bardzo fajne, w tym ubranku tez całkiem całkiem, skromne ale nie przytłacza lalki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo <3 tez mi sie podoba w tym ubranku wiec niech sobie narazie stoi :)

      Usuń
  3. Jak na starą lalkę ma wyjątkowo delikatną buzię - ogromnie mi się podoba. Włoski super. A ubranko jest jak dla mnie idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak naprawde bardzo delikatna <3 Dziekuje , bylam naprawde zaskoczona jak przymierzylam sukienke a ona pasuje :D

      Usuń
  4. Śliczności! Włosy ma cudne! Dziecięce ubranko pasuje idealnie. Moja Frania też w dziecięcych paraduje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 No wloski sa swietne ,takie dokladnie w moim guscie <3 A sukienka i body jakby na nia szyte ;) jak tak patrze to az uwierzyc nie moge ze moje dziecko kiedys takie male bylo :P te Twoje lalunie sa tez takie slodkie <3 <3

      Usuń
  5. Miód na serce Urszulko. Od patrzenia na taką piękność cieplej na duszy się robi. W tych prostych ciuszkach wygląda tak uroczo. Patrzę na nią i dopiero za którymś razem zauważyłam, że nie ma rzęs, i , że wcale ich nie potrzebuje. To jedna z najpiękniejszych lalek, które ostatnio oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie <3 No rzesy miala bardzo zniszczone a jak dotarla do mnie to wogole wykruszyl sie caly mechanizm oczny i podtrzymujacy i oczy wpadly do srodka glowy. Wszystko sie pokruszylo i dzieki Bogu ze oczy sie nie stlukly. Musialam wszystko skladac do kupy i mocowac na nowo . Rzesy mam zrobione ale jeszcze nie doszlam do tego jak je zamocowac zeby ladnie wygladaly i nie przeszkadzaly w zamknieciu oczu...to troche pracy :) jednak jest sliczna to prawda i ciesze sie ze ja mam :)

      Usuń
  6. Piekna jest, aż oczu nie mogę oderwać. Cudownie wygląda w tych dziecięcych ciuszkach, delikatna z niej dziewuszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje <3 Przyznam szczerze ze tez mi sie podoba w tej szarej sukience <3 :D

      Usuń
  7. Cudowności absolutne !!!!! Ubranko jak dla mnie idealnie do słodzinki pasuje :) nic bym nie zmieniała :)
    Niesamowitą robotę renowacyjną zrobiłaś !!!!!!! Podziwiam !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus <3 No nie az tak duzo tej roboty , trzeba bylo poskladac obkleic inna masa bo czesc oryginalnej nie nadawala sie juz do niczego i wmontowac :) Nic wielkiego <3

      Usuń
  8. Zauroczyła mnie ta laleczka a w tym ubranku prezentuje się uroczo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*