środa, 15 listopada 2017

Dzien lalki orientalnej ... :)

Witajcie,
calkiem wylecialo mi z glowy ze dzis w naszym szczegolnym lalkowym kalendarzu przypada Swieto Lalki Orientalnej.

Pokazywalam juz prawie wszystkie orientalne lalki ,ktore wkradly sie do mojego serca i mojej kolekcji.
No moze nie wszystkie... bo co najmniej dwie nie pokazywalam na swoim blogu napewno ;)

Nie bede wrzucac od poczatku wszystkch moich skosnookich ulubiencow ;) Jesli ktos ma ochote sobie poogladac to zapraszam tutaj.

Dzis przesliczna lalka orientalna , ktora nie tak dawno wprowadzila sie do mojego domu <3

Nie wiem o niej zbyt wiele ale to napewno lalka gofunowa , wyprodukowana w jakiejs niezbyt odleglej przeszlosci.

Przesylam moc pozdrowien i pokazuje moja pieknosc ;)


20 komentarzy:

  1. She's very pretty and has a sweet face :-). x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! I ma pięknie ułożone włosy.
    Japońskie lalki kolekcjonuje też moja szefowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Pewnie Twoja szefowa ma piekne lalki <3 Ja mam tylko kilka bo zbieram nie tylko lalki orientale :)

      Usuń
  3. Z wielką przyjemnością obejrzałam wszystkie Twoje egzotyczne piękności. Lalki Gofun podbiły moje serce i trafiły na wishlistę. Bohaterka dzisiejszego posta jest piękna, prawdziwa perełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi ze Ci sie podobaja <3 Ja jestem szczesliwa ze tych kilka gofunowych pieknosci trafilo pod moj dach <3

      Usuń
  4. Piękna ta lalka, do mnie też niedawno przywitały dwie lalki orientalne Bratz World collector, w swoich chińskich domkach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza ! Ciekawa jestem czy jest duża, czy to maluch? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Aj nie mierzylam ale powiedzialabym ze wielkosci barbie albo ciut mniejsza ale nie malutka ;)

      Usuń
  6. To rzeczywiście niezwykła laleczka! W dodatku super ubrana i piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 Moze nie jest jaka bardzo niezwykla bo to wspolczesna laleczka jaka mozna kupic w Japonii ale mnie urzekla wyjatkowo <3 <3 :)

      Usuń
  7. Ta lalka podbiła moje serduszko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*