..

..

Goscie

sobota, 22 sierpnia 2015

Petra Family Cosima Doll By Plasty... :)

Urlop wreszcie albo niestety juz dobiegl konca ;) Przyznam szczerze ze po cichu sie ciesze bo ogromnie tesknilam do moich robotek i lalkowego kacika ,ktory zostal w domu ;) Nie wzielam ze soba kompletnie nic i brakowalo mi szczegolnie modelowania choc mialam ochote i na filcowanie, i repaint....wszystko co zostalo w domu :)

Zastanawialam sie co pokaze Wam po powrocie... Moj wybr padl na laleczke Plasty "Petra Family Cosima" z lat 80 .Wyczytalam w madrym necie ze to odpowiednik mattelowskiej Stacie.

 Moja ma podciete wlosy ale i tak prezentuje sie calkiem dobrze. ma oryginalne ubranko a buty dostala od laleczki Simby. Totalnie przypomina mi  mattelowskie Tutti .

Przesylam pozdrowienia :)


poniedziałek, 3 sierpnia 2015

The Barbie Look City Shine Barbie Doll

Moja ukochana Barbie ,ktora mam dzieki Ewie .Moja jest w pudelku i pewnie tutaj zostanie ;) Zdjecia nie za dobrej jakosci ale moze kiedys zrobie lepsze i podmienie ;)

Wybacie ze nie wchodze na Wasze blogi ale jestem obecnie na urlopie i moj dostep do internetu jest gorzej niz zly...nic nie chce sie otwieraca jak w koncu sie uda to laduje sie wieki... za to mam piekne widoki i morze Srodziemne na wyciagniecie reki a temperatura taka ze krew w zylach wrze ;)

Jak wroce to nadrobie zaleglosci :*

Pozdrowienia :)