..

..

Goscie

niedziela, 10 stycznia 2016

Barbies Equestrienne 1976... :)

Pokazywalam kiedys Barbie Equestrienne  o moldzie Super Star...o tu  :) Od tego czasu doszlo kilka nowych laleczek do kolekcji.

Czasem jest tak ze czegos sie szuka i znalezc nie moze a kiedy w koncu uda sie to zdobyc to nagle co rusz nadaza sie okazja kupic to znowu ;) Ja tak mialam z Barbies Equestrienne...

Nie zebym jakos wybitnie szukala... ot rozgladalam sie za nia. Owszem lalki te mozna spotkac na ebay czy ogloszeniach regionalnych ale sa z reguly bardzo drogie. Dlatego czekalam ...

Ja rzadko kiedy wydaje na lalke wieksza sume pieniedzy.Przewaznie cierpliwie czekam az nadazy sie okazja kupic ja za rozsadne pieniadze, dlatego tez nie zdziwilam sie kiedy ja w koncu znalazlam. Potem kolejna przyjechala z kilkoma lalkami i tak samo kolejna.... Teraz mam ich chyba z 5... ( 3 na moldzie Super Star i 2 na moldzie MOD

W sumie lalki niby takie same ale wg mnie kazda jest ciut inaczej wymalowana  (inne nasycenie kolorow i sposob malowania-chodzi mi o SuperStar)

Dolaczyly tez konie bo w koncu amazonki bez koni to nie amazonki ...;)

Dzis pokazuje tylko 3 ...dwie pozostale przebralam w inne stroje zeby nie bylo nudno :)

Pozdrawiam serdecznie i pokazuje moj maly "Klub Jezdziecki" :):)











41 komentarzy:

  1. Musisz być w czepku urodzona :) takie skarby trafiają Ci się tak po prostu :) Klub jeździecki prezentuje się nader korzystnie, tylko pozazdrościć gromadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie w czepku... ;) Ale do lalek mam czasem szczescie to fakt :)bardzo dziekuje w imieniu swoim i Klubu jezdzieckiego :D

      Usuń
  2. Bardzo fajne koniary :-) Mam ochotę na jakąś starszą Barbie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Zastanow sie dobrze bo jak kupisz jedna to juz bedziesz stracona...na wieki ;) Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Ale super !!! Świetnie to wyszło w całości:) lal pozazdrościć :)
    Gratuluję kolekcji i życzę dalszych udanych "łowów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no piękne Amazonki - jak się patrzy :)) Świetna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Urszulo .... nie znam się na lalkach na ich nazwach , rodzajach mogę jedynie obejrzeć i pozachwycać się . Ślicznie je ubrałaś ... Amazonki jak się patrzy . Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to dopiero czekają Cię wydatki. Konie muszą mieć stajnię, amazonki ujeżdżalnię, i te wszystkie inne rzeczy bez których koniarze nie mogą się obejść. Wiem coś o tym, kolega uczy jazdy konnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha... Dzieki Bogu konie sa plastikowe...bo juz zaczelabym sie faktycznie bac ;)Ale ogrodzenie tez mam. Lalki Equestrienne byly sprzedawane w zestwie: wybieg dla konia i dodatki potrzebne do oporzadzenia koni :)

      Usuń
  7. Lalki mają to do siebie że lubią żyć w stadzie więc nie dziw się że lgną do ciebie. Ja także nie rozglądałam się za Baśkami i z jednej zrobiło mi się cztery ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klub jeździecki i super, że koniki są takie artykułowane.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak fajne sa :) Jedyny mankament to ze czasem sa ruchome az za bardzo ;) Buziaki :) :)

      Usuń
    2. Hihi, to mojemu Patisonowi (Topandze) też się zdarza właśnie taka nadmierna ruchliwość:))

      Usuń
    3. No coz jak sie chce pelna artykulacje to sie potem ma i wygibasy ;) ;)

      Usuń
  9. Wow. Those are really nice Barbies. I love their outfits and accessories, too! And that they come with the horse is even better. I never knew there was an Equestrian Barbie. Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) Oh I love this dolls very ,very much :) They have nice faces and clothes. In Germany they were very popular :)

      Usuń
  10. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 countries of the world! and more than 22,500 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    come to add you to my followers by clicking on ''join this site''
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for followin :) I will follow you too :)

      Usuń
  11. Jaki fajny post :-) o tematyce bliskiej memu sercu :-)
    Lalki faktycznie takie same, a jednak inne. Ta z "karpikiem" wygląda nietuzinkowo.Barbie bez jej uśmiechu to prawdziwa ciekawostka ;-)
    Rumaki mają piękne i aż szkoda, że pogoda nie sprzyja zdjęciom plenerowym. A może i dobrze,bo miałabyś malutki problem, gdyby ruszyły z kopyta w świat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Oj tak zdjecia w plenerze to byloby dopiero wyzwanie ;)

      Usuń
  12. Lalki są śliczne, ale konie... rany, marzyłam o takich w dzieciństwie, po prostu wspaniałe. I jakie zadbane! Muszę postarać się chociaż o jednego wierzchowca dla moich małych amazonek, ale obawiam się, że dla nich stosowniejszy będzie kucyk...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Oj tak dla twoich kruszynek to koniecznie kucyk musi byc :)Tylko ze takiego artykulowanego to nigdzie nie widzialam w rozmiarze mini ...

      Usuń
  13. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: GERMANY and POLAND
    with the number: 409
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by offering them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important ! Remember to follow our blog. Thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    GIFT FOR YOUR BLOG
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/09/23//15092306184718874513604146.png

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe te Amazonki! No i konie fantastyczne! Jesteś szczęściarą, że masz takiego farta do zakupów :-)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny wyglądają bardzo profesjonalnie, ale TNT jest jako ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Mnie sie podobaja chyba bardziej SuperStar ale TNT tez niczego sobie :)

      Usuń
  16. Jakie cudneee koniee :) bardzo mi się podobają. Ubranka lalek i lalki również :) Zwracam uwagę na szczegóły, jak paski przy spodniach, buty, czapki... Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Moim brakuje spicruty w dlini ale poza tym sa kompletne :)

      Ja tez bardzo sie ucieszylam kiedy znalazlam amazonke TNT razem z calym przynaleznym jej zestawem) kon ,ogrodzenie itd) Uwielbiam takie zestawy :)

      Usuń
  17. Nie przepadam za lalkami o tym moldzie (już słyszę głosy potępienia :D ), ale ubranka są cudne, a całość, jako klub jeździecki prezentuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu nie potepia sie nikogo ;) Ja sama nie przepadam za roznymi lalkami choc na innych blogach ogladam je z wielka przyjemnoscia :)

      Caly zestaw rzeczywiscie jest bardzo przyjemny ;)

      Usuń
  18. Ja mam tą, która u Ciebie jeździ na czarnym koniu. Niestety nie mam dla niej oryginalnego ubranka :/ a konia muszę pożyczać od córki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One obydwie sa bardz klimatyczne :) A rumaki sa swietne... mam nawet ogrodzenie i akcesoria do oporzadzania koni do kompletu... Ubranko nieraz spotykam do kupienia ,nawet sama mam jedno bo rozebralam jedna z lal . Jednak narazie zostawiam bo moze mi sie odwidzi i znow ja odzieje w oryginalne ubranie. Gdyby jednak bylo mi zbedne to dam ci znac <3

      Usuń
    2. w sumie to koni mam trzy...kazdy w innym kolorze :)

      Usuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*