poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Golden Dream Barbie i Christie... :)

Witajcie,

jakis czas temu pisalam juz o  Barbie Golden Dream z 1980 roku o tutaj. To jedna z moich naj naj ukochanszych Barbie. Brakuje mi do niej kilku rzeczy ale nie az tak duzo zeby sobie tym specjalnie zawracac glowe....

Kolczyki i pierscionek zrobilam sama i choc nie sa perfekt to daja rade ;) Kolie tez sobie kiedys dorobie bo ceny samej oryginalnej bizuterii na eBay nie zachecaja do kupowania oryginalow...czasem sa drozsze niz cala lalka...

O Christie marzylam od bardzo dawna ale dostac ja jest niezwykle trudno i podejrzewam ze z roku na rok coraz trudniej. Ceny sa kosmiczne wiec z zalem trzeba bylo dac sobie spokoj . Jednak los sie do mnie usmiechnal...mniej do mojego portfela i tak oto pojawila sie ONA :)


Tadam... Christie Golden Dream z 1980 wita sie z Wami.

W przeciwienstwie do Barbie ,Christie przyjechala calkowicie kompletna. Ze wszystkimi akcesoriami i nawet ze swoim oryginalnym choc nieco wyswiechtanym pudelkiem.

Jest piekna i zadne zdjecie nie oddaje jej uroku. Oczywiscie patrzac oczami beznadziejnego lalkoluba.



Pozdrawiam Was serdecznie

i mam nadzieje ze w najblizszym casie uda mi sie wpasc w odwiedziny




13 komentarzy:

  1. One są takie przepiękne! A Christie to już całkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Christie jest piękna i do tego w takim idealnym stanie. Tylko podziwiać ♡ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za piękności! :) Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie cudne. Muszę się przyjrzeć zdjęciom z oryginalnymi dodatkami, to może jakieś dojrzę na giełdzie. Czasem coś jest, a ja pominę, bo nie wiem , że to od Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym oszalała na jej punkcie, gdyby była okazja kupienia :D
    CUDNA <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdobycze! Zwłaszcza Christie jest świetnym łupem. Totalnie w moim guście - uwielbiam dawne Christie, kolor miedzi i lekko kręcone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. obie piękne, ale Christie to już przeszła samą siebie!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Congratulations! Christie is a treasure, what a beauty :-)!!! <3! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie od -nastu lat są na mym celowniku. Gratuluję z całego serca tego retro-nabytku! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Barbie jest piękna, ale to prześliczne stworzenie z czarno-złotymi lokami chwyciło mnie za serce!
    Serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Both dolls are lovely. I especially love Chrissie. What a beauty!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Christie w tym wydaniu zachwyca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*