środa, 11 kwietnia 2018

Wiosennie... czyli Beauty secrets Christie 1978 i Faboulus fur Barbie z 1983 w nowych kreacjach :)

Witajcie,
dzis pochwale sie moimi nowymi kreacjami wyczarowanymi przez zdolne raczki Pani Natalii. 

Lalek ci u mnie dostatek zreszta odpowienich ubran tez ale zamarzyly mi sie kreacje ,ktore niezwykle trudno zdobyc...a juz w ludzkiej cenie to prawie graniczy z cudem.

Dlatego poprosilam o uszycie podobnych dla moich gwiazd ;)

Christie Beauty Secrets z 1978 roku wcisnela sie w cudnej urody  spodnium wzorowane na Barbie fashion #2480 z 1978 roku.

Niestety nie mam jej oryginalnego stroju co z jednej strony troche smuci ale z drugiej pozwala na wystrojenie lalki w cos czego normalnie bym jej pewnie nie ubrala ;) 

Bo musze sie przyznac bez bicia ze naleze do ludzi ,ktorzy lubia lalki jedynie w witrynie. najlepiej ubrane w swoje oryginalne ubranie i posiadajace swoje wlasne akcesoria ;)

Nie przepadam za przebieraniem ani nie lubie robic im sesji zdjeciowych ;) Jak zdecyduje sie pokazac lalke na blogu to robie gora 1 do 3 zdjec i to musi wystarczyc ;)

A co lubie....? Uwielbiam stac przed witryna i sie im przygladac. Sa piekne !!!


Duga kreacja jest tez wzorowana na sukience ery SuperStar  Picture Pretty Barbie z 1978 roku . Barbie w tej sukience zostala wydana tylko na rynek Europejski i w tej chwili jest niezwykle ciezko ja dostac.
Sukienke uszyta na wzor Picture Pretty  prezentuje moja druga  Faboulus fur Barbie z 1983 roku. Pierwsza ma swoj oryginalny stroj a druga nieco dotknieta przez zycie dotarla do mnie gola jak ja fabryka stworzyla. Nie jest tez w stanie idealnym bo ma dosc ciemna buzie no ale i tak jest sliczna.

Pozdrawiam Was serdecznie :)