środa, 4 kwietnia 2018

Karina z firmy Busch ... :)

Witajcie,
dawno temu przygarnelam ta lale, nie wiedzialam co to za jedna ale juz na pierwszy rzut oka mi sie spodobala :) Ogladalam ,zwlekalam az w koncu nie wytrzymalam i kupilam ;) Karina z firmy Busch powstala w koncem lat 70 tych.

Ja mam Karine z wczesniejszej serii z ok 1979 roku . W latach 80 lub 90 tych wprowadzono nowy mold tej lalki, ktory tez jest dosc lubiany przez kolekcjonerow.

Ja mam tylko ta jedna lalke bo mimo ze karin nie zbieram to lubie miec jakies urozmaicenie w kolekcji ;)

Lale ubrala szalenie zdolna Pani Natalia, ktorej bardzo dziekuje <3

Przedstawiam moja Karine :)

i Pozdrawiam :)



10 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tych lalkach.
    Wygląda bardzo zacnie, ma ruchome nadgarstki.
    I ma tyle lat co ja. :)
    A strój ślicznie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam... Uroczy pysiałek ma panna. A strój spod ręki pani Natalii to małe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza i elegancka. Nie znam tych lalek, a widać, że warte grzechu tj. mania, miecia czy też posiadania ;) Bardzo podobają mi się zaróżowione policzki i śliczne niebieskie oczyska. Ciuszki wprost doskonałe. Pozwolisz, że skradnę jedno zdjęcie do mojej kolekcji barbiowatych bliźniaczek? Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesłodka!!! Karina B. i moje serce
    skradła - tyle, że mnie trafiła się
    szatynka niebieskooka :)
    wspaniałe włosy na Twoja blondyna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka ma uroczą buzię. Bardzo mi się podoba. A ubranko rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypominam sobie, żebym taką dziewczynę widziała, ale bardzo mi się podoba! I jakie ma piękne ubranko!

    OdpowiedzUsuń
  7. What an amazing doll. I don't know this doll, but she is dressed so lovely!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*