sobota, 28 kwietnia 2018

Hispanic Barbie z nowa buzia... :)

Witajcie,
pewnego razu zobaczylam na ogloszeniach regionalnych Hispanic Barbie. Piekne nieuszkodzone cialo, cudowne lsniace wlosy i calkowicie zmyta buzia. Szkoda mi sie jej zrobilo bo nie bylo nikogo kto bylby chetny ja kupic.

Po tygodniu napisalam do sprzedawcy i przygarnelam biedulke.

Wiedzialam ze musze ja wymalowac i wiedzialam ze chce aby miala klasyczny malunek a'la mattel.

Postanowilam wiec wyprobowac nowe farby do modeli, ktore kupilam jakis czas wczesniej. Farby sa fajne jednak napewno bardziej wymagajace niz inne techniki repaintu...przynajmniej dla mnie.

Tutaj nie uzywa sie utrwalacza tylko maluje jedna jedyna warstwe jak najcieniej i tak by nie zostala faktura.
Do konca nie jestem jeszcze zadowolona no ale to narazie 3 moja proba. Wiem jednak ze konieczne jest posiadanie airbrusch bo jest wiele rzeczy ktore mozna wymalowac tylko i wylacznie pryskajac minimalna chmurke farby...dlatego pewnie w jakiejs nieokreslonej przyszlosci bede musiala zakupic ;)

Stefcie wymalowalam na wzor klasycznych SuperStar. Z brazowa zrenica jak u Hawaiian ale jednak calkowicie innym ksztaltem oczu i kolorytem. Nie chcialam zeby byla bardzo podobna a jedynie w klimacie tamtej lalki.

Sukienke dla mojej Barbie wyczarowala Pani Natalia <3

Bardzo dziekuje <3

Mam nadzieje ze calosc sie Wam spodoba :)

Pozdrawiam slonecznie :)



Wedle zyczenia zrobilam wiecej zdjec... a  wczesniej dalam jedno bo wybitnie nie ma czym sie chwalic :P jak pisalam to dopiero moj 3 repaint ta technika wiec nie ma cudow ;]

Jednak dla tych co chca sie przestraszyc prosze ciag dalszy fotek ;)...







27 komentarzy:

  1. Buźka jest piękna, a w bieli jej cudnie. Ale dlaczego tylko jedno zdjęcie ja się pytam!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 W takim razie jutro pstrykne wiecej zdjec ;)

      Usuń
    2. Będę niezmiernie wdzięczna, bo to jest zdecydowanie za mało. :)

      Usuń
    3. nie czekalam do jutra tylko pstryklam kilka juz dzis :)

      Usuń
    4. Nooooo, teraz jestem zadowolona. :)
      Repaint jest moim zdaniem genialny. Wybitnie w stylu dobrego, starego Mattela, prosty i delikatny. I ta prostota jest wg mnie mistrzowsko zrobiona, bo to najciężej uzyskać. Ogromnie podoba mi się cieniowanie tęczówki i dobór cienia do powiek.
      Jak dla mnie idealna!

      Nie zaprzeczaj. ;)

      Usuń
  2. Śliczna suknia!
    Poproszę o więcej zbliżeń twarzy, abym mogła zachwycić się makijażem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje w imieniu pani Natalii bo to jej zasluga ze suknia cudna <3

      Dodalam wiecej zdjec choc w zblizeniach pewnie straszy ;)

      Usuń
  3. Cudo! Jak dla mnie to makijaż wygląda bardzo mattelowsko.
    Świetna robota. No i biała suknia bardzo jej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ula, jesteś bez litości! Tylko jedno zdjęcie! A zbliżenie na twarz? Lalka wygląda cudnie i dwadzieścia zdjęć by się nie znudziło. Pozdrawiam serdecznie i liczę na dodatkowe zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej no to juz dodalam kilka wiecej ;) Mam nadzieje ze nie jestes rozczarowana zblizeniami ;)

      Usuń
    2. Śliczności. Jest taka delikatna, sama słodycz. Miłej Majówki :)

      Usuń
  5. It is a lovely photo! So romantic and ethereal :-). <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna! i taka właśnie delikatna
    jest cudowna - nie bądź dla siebie
    surowa, bo ja zachwycam się na maksa!
    przywodzi na myśl induskie księżniczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mattel powinien zatrudnić Cię do współpracy.
    Piękna. Doskonała. W duchu epoki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeci czy setny i tak jesteś MISTRZEM <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem inaczej wygląda bez zębów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inaczej inaczej choc to nie mold SS tylko Steffie wiec wszystko jest inaczej ;)

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba <3 Taka delikatna - dobra robota. Dzięki Tobie zyskała drugie życie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*