poniedziałek, 23 kwietnia 2018

SuperStary rzadza... :)

Witajcie,
patrzac na moja Barbiowa kolekcje od razu rzuca sie w oczy ze wiekszosc to SuperStarki ;) Wprawdzie mam tez troche innych moldow ale zdecydowana wiekszosc to Barbie z konca lat 70 i 80.

No dobrze...lekka poprawka ...mold Steffie tez bardzo u mnie powszechny ;)

Przyznam ze skrucha ze kocham nie tylko same lalki ale rowniez wszelkie fashiony z tamtych lat. Szczegolnie sukienki ...klasa sama w sobie ukazujaca magie tamtych lat :)



Dzis dwie przedstawicielki Ery SuperStar  Barbie Superstar 1976 i Barbie Equestrienne 1976 (Equestrienne na ciele Barbie SS Taiwan. Oryginalne cialo z ruchomymi kciukami schowane w szufladzie )
Obie panie prezentuja sukienki Barbie Fashion Get-Ups 'N Go z 1978 roku #2302. 

Niestety moje nie posiadaja chusty ani innych dodatkow ale i tak sa zachwycajace :)

Kolczyki i pierscionki -repro


Sle pozdrowienia :)




25 komentarzy:

  1. They look wonderful :-). The equestrienne is one of the best Barbies, she has lovely hair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much <3 I agree that the equestrienne is the most beautiful of all <3

      Usuń
  2. Obie piękne! A sukieneczki zachwycają krojem i kolorem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 No wlasnie dlatego tak bardzo lubie fashion z tamtych lat :)

      Usuń
  3. Przepiękne lalki w świetnych sukienkach. Ogromnie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne modelki. Te starsze Baśki miały taki oszczędny makijaż, ale przez to ich buzie są delikatniejsze, jakby "młodsze". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 tak to prawda,szczegolnie te SS z 1976 roku maja jakis blask radosci w sobie ;)

      Usuń
  5. Śliczności. To prawda, że sukienki w tamtych czasach Mattel miał świetne, dopracowane i porządnie uszyte. Nawet po latach elegancko wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Tak wlasnie bylo.Nawet po 40 latach wygladaja swietnie.

      Usuń
  6. Rządzą zawsze i wszędzie, a kto twierdzi inaczej, ten Ewa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SuperStarki sa piekne ale wiadomo nie mozna przekonac wszystkich do ich ponadczasowej urody ;)

      Usuń
    2. To nie jest tak! Ja po prostu ich nie czuję (to lalki nie z mojej epoki) ale nie znaczy, że nie doceniam ich urody :D

      Usuń
    3. Ewa nie ma sie co przejmowac ;) Kazdy ma swoje ulubione i mniej ulubione lalki <3

      Usuń
    4. Ewa albo Inka :)
      owszem, nie są pannicami z moich snów,
      aleć gdy natrafiła mi się okazja - przed
      jedną (jedyną?) przedstawicielką rodu SS
      nie broniłam swego progu -

      natomiast sama jestem zadziwiona - jak mnie
      urzekła Twoja starka z grzyweczką - a ten
      Jej subtelny makijaż idealny!!!!!!!

      Usuń
    5. No wlasnie :) Ja ogolnie lubie wszelkie lalki choc wsrod tych sa te bardziej lub mniej lubiane. Za to jak narazie jest tylko jedna lalka ,ktorej naprawde nie trawie. Nie bede pisac jaka bo kroluje na wielu blogach i nie chcialabym byc nieuprzejma ale przyznam ze skrucha ze nawet za darmo bym jej nie chciala w domu miec :P

      Usuń
    6. Ach tak ta Superstarka z grzywka jest naprawde wyjatkowo subtelna <3 Czasami mattelowi cos wychodzi nad podziw dobrze ;)

      Usuń
  7. Obie cudne :D, a Mangusta się odgryza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje <3 mam nadzieje ze przemyslisz i dasz mi znac odnosnie twojej SS <3

      Usuń
  8. śliczne, delikatne i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! A jakie wspaniałe suknie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziekuje za odwiedziny i kazde mile slowo komentarza :*